Husk dette før vi kommer til deg

•Vi møter opp i hver leilighet mellom kl 07:00 og 08:00. Det vil bli tatt en rask gjennomgang med hver enkelt beboer for å sjekke at det er tilfredsstillende ryddet med mer.

•Utskiftingen vil foregå hele denne dagen. Beboer kan selv velge om han/hun overleverer en nøkkel til oss eller om han/hun ønsker å være til stede under utskiftingen. Nøkler som vi får utlevert legges i beboerens postkasse eller annen avtale etter endt utskifting.

• Beboeren må selv rydde og flytte møbler slik at det blir god tilgjengelighet rundt vinduene.

• Beboeren må selv dekke til gulv og møbler etter eget ønske. Snekkerne kommer i tillegg selv til å dekke til gulvet rett under vinduene.

• Beboeren må selv demontere gardiner/gardinoppheng/persienner/fester/annet som eventuelt sitter i veien for utskiftingen.

• Gjenstander som beboer føler er av stor verdi, bør tildekkes/settes bort/skjermes, som ekstra sikkerhet mot skade i arbeidets gang.

• Snekkerne feier opp, støvsuger etter seg og fjerner søppel. Det vil ikke bli utført vask av leilighetene.

• Etter endt utskifting vil det bli lagt igjen et kontrollskjema som beboeren skal fylle ut og returnere til oss. Der kan dere skrive opp forhold som dere mener må rettes.

kontaktperson i VD:

Gintas Kuzavas

Mob. 481 13 462

Send oss en mail

Vi kommer tilbake til deg så snart vi kan.

Takk for meldingen. Du hører fra oss!